A magyarok 84 százaléka váltana egy erősebb munkáltatói márkával rendelkező céghez

A nap témája: Épp azon gondolkodhat a kormány, hogy milyen egészségügyi ellátásokat tegyen fizetőssé
2018-10-13
Volner két éve: ,,megzsaroltak, hogy szálljak ki és támadjam Vonát, vagy kicsinálnak”
2018-10-13

Tízből nyolc magyar mondana fel munkahelyén, ha olyan cégtől kapna ajánlatot, amely nagyobb hangsúlyt fektet a megfelelő feltételek kialakítására és a munkáltatói márkája építésére – derül ki a Dreamjo.bs megbízásából készített felmérésből. A munkáltatói márka fontosságát egyre többen ismerik fel, tavaly a szegedi Autotherm, Avantázs Kft, Hunnect, PC Trade Systems Kft. is az ország Szerethető Munkahelyei közé tartozott. A Csongrád megyei vállalatok jelentkezését idén is várják a díjra.

A DreamJo.bs megbízásából, a Pulzus által készített reprezentatív felmérés adataiból kiderült: a magyarok túlnyomó része nem teljesen elégedett a munkahelyi körülményeivel. A pályakezdő fiatalokat leginkább egy jobb csapat és a fejlődési lehetőség vonzza, míg a 40 év fölötti korosztály tagjai inkább magasabb fizetésért hagynák ott jelenlegi cégüket. Annak fontosságával azonban mindenki egyetértett, hogy a vállalatok a saját maguk által definiált értékeik mentén működjenek: száz válaszadóból 84-en szívesebben dolgoznának egy jobb munkáltatói márkával rendelkező cégnél.

Az erős employer brand egyik feltétele az, hogy a munkahelyek őszintén beszéljenek magukról.Ennek egyik első és kulcsfontosságú eleme az átlátható és következetes bemutatkozás a leendő munkavállalóik irányában. Ennek jelentőségét hangsúlyozandó, a Dreamjo.bs állásportál immár második alkalommal hirdette meg a Szerethető Munkahelyek Díjat, amelynek keretében az ország legvonzóbb cégeit keresik. Tavaly a Csongrád megyei Autotherm, Avantázs Kft, Hunnect, PC Trade Systems Kft. bekerült a száz vállalatot számláló szerethető elitklubba, most pedig újra nyitott a lehetőség a megmérettetésre.

Az állásportál társalapítója, Balogh-Mázi Mária hozzátette: „A megfelelő elvárásokkal érkező jelentkezők nagyobb eséllyel lesznek elégedettek a tapasztalt körülményekkel, így pedig megtartásuk esélye is magasabb. Nem mindenki számára a babzsákfotel tesz egy céget álommunkahellyé – van, akiket a rugalmas munkaidő, a tervezhetőség, vagy épp a nemzetközi közeg vonz. A Dreamjo.bs és a Szerethető Munkahelyek Díj is azzal a céllal jött létre, hogy mindenki megtalálhassa a számára tökéletes álommunkahelyet”.

A verseny keretében azokat az itthoni cégeket mutatják be, akik remek példával járnak elöl abban, hogyan lehet a kollégáik számára olyan környezetet teremteni, amiben öröm dolgozni. A tavaly több mint 250 indulót megmozgató versenyben idén az itthon működő nagyvállalatok is részt vehetnek, saját kategóriában.

A DreamJo.bs Szerethető Munkahely díjára a szerethetomunkahelyek.hu oldalon keresztül nevezhet minden olyan hazai cég, ahol a vezetők és munkavállalók egyaránt úgy érzik, náluk jó dolgozni. A jelentkezés ingyenes; a cél, hogy minél többekhez eljusson a jó cégek híre. A nevezési időszak 2018. október 31-ig tart.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.