Hirdetés
Becsült olvasási idő: < 1 perc

Szeptember 30-i hatállyal bejegyezte a cégbíróság a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány cégeinek Mediaworksbe történő beolvasztását – írja a media1.hu. A Népszabadság korábbi kiadója szintén Orbán Viktor körének tulajdonában áll, a döntéssel lezárult az egy éve húzódó folyamat

Az oldal szerint szeptember 30-át követően a szebb napokat látott Mediaworks Hungary Zrt. 150 millió forintos jegyzett tőkéje 1 milliárdra emelkedik, a kiadóba pedig az alábbi vállalkozások olvadnak be:

  • Avalue Befektetési Kft.
  • Inform Media
  • Juhász Kft.
  • K4A lapkiadó
  • Lapcom
  • Magyar Idők
  • Mezőgazda Lap- és könyvkiadó
  • Modern Media Group
  • Nouvelle Media Kft.
  • Opus Press
  • Ripost Media

Olajozottabb lehet a gépezet

A fúzió a többi közt olyan propagandalapokat érint, mint a Délmagyarország, a Ripost, a Figyelő vagy épp a Bors. A Mediaworks eddig is irányíthatta ezeket a lapokat, de most az eddiginél is hatékonyabbá tehetik a kiadványokon keresztül történő néphülyítést.

A KESMA tavaly év végén jött létre, miután csaknem ötszáz médiaterméket ajánlottak fel az addigi tulajdonosok az alapítvány számára.

(alfahir.hu)

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Csípős teljesen független hírportál a kormánytól. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Patreonon könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi két kávé ára, azaz 500 forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Hirdetés

Szóljon hozzá

shares