Hirdetés
Becsült olvasási idő: < 1 perc

Tavaly év végén a cég arra kérte fogyasztóit, hogy az advent alatt vásárolt családi kiszerelésű Coca-Cola palackok kupakjaiban található kódokat töltsék fel, mert ezzel egy tál étellel vagy egyéb módon támogathatják a rászorulókat. Másfél hónap alatt közel 55 500 kódfeltöltés érkezett, és a Coca-Cola összesen 15 millió forint értékben juttat el adományt a Magyar Vöröskereszt által azokhoz, akinek nemcsak ételből, de talán örömből is kevesebb jut.

A meleg ételek és ételcsomagok eljuttatásában, kiosztásában a Coca-Cola partnere a Magyar Vöröskereszt, a rászorulóknak tavaly év végén megszervezett vacsorákhoz a fogásokat pedig a Street Kitchen állította össze. De a legnagyobb szerep mégis a fogyasztóké volt, hisz csak velük együtt valósulhatott meg, hogy a tervezett maximális 15 millió forintnyi értékben jut támogatás a rászorulóknak. Ezt étel és egyéb adományok formájában a Coca-Cola és a humanitárius szervezet már 2019 végén elkezdte eljuttatni a nagycsaládosokhoz, az átmeneti otthonban élőkhöz, a hajléktalanokhoz. Az akciót emellett néhány ismert személyiség is segítette, például Viszkok Fruzsina és Pamkutyáék.

A Coca-Cola #szerezzörömet kampánya nem csak karácsonykor, hanem az azt követő hónapokban is kitart – amikor hagyományosan csökken az adakozó kedv. „Ezzel a támogatással hosszabb ideig, és nagyobb volumenben tudunk segíteni országszerte” – tette hozzá Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Csípős teljesen független hírportál a kormánytól. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Patreonon könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi két kávé ára, azaz 500 forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Hirdetés

Szóljon hozzá

shares