A tavaly áprilisi választások előtt négy nappal dobta be a Fidesz a kampányba a Modern falvak programot, amelyet aztán némileg szerényebb névre keresztelt át. Ebből a programból újítják fel a Rákos-Csanádalberti-Pitvaros-Ambrózfalva-Nagyér-Tótkomlós 23 kilométeres szakasz 4 kilométerét.
Csongrád megyében a Nagytőke–Szentes összekötő utat 3723 méteren, a Tótkomlós–Pitvaros–Rákos összekötő utat 3979 méteren, a Soltvadkert–Szeged összekötő utat 3255 méteren és a Tiszaújfalu és Csongrád közötti szakaszt 2270 méteren újítják fel. A tervek szerint a munkák nagyságrendjétől függően 30-tól 180 napos átfutási idővel végezhetnek a szakemberek a teljes felújítással – értesült a Délmagyarország.
Orbán Viktor április 4-én a kistelepülések polgármestereinek küldött körlevélben ígérte meg, hogy a Modern városok program folytatásaként Modern Falvak Program is indul. A választások után néhány hónapig nem nagyon lehetett hallani a kezdeményezésről, aztán júniusban Gulyás Gergely bejelentette a – már nevében is lényegesen visszafogottabb – Magyar Falvak Programot.
A pályázati témák jellemzően elég gyorsan elkezdhető projektekről szólnak, tehát lesznek átvágható szalagok, melyek mellett ott állhatnak a fideszes képviselőjelöltek és országgyűlési képviselők.
Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket? A Csípős teljesen független hírportál a kormánytól. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk. A Patreonon könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat. Havi két kávé ára, azaz 500 forint is nagy segítség! TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ… |
Szóljon hozzá