Hirdetés
Becsült olvasási idő: < 1 perc

MÉDIA1 írta meg, hogy a Fővárosi Ítélőtábla ítélete szerint valótlanságok és ezáltal személyiségi jogba ütköző kijelentések hangzottak el a Jobbik elnökéről az M1 műsorában és a köztévé weboldalán a 2019-es európai parlamenti választási kampány során.

A jogerős döntés a Duna Médiaszolgáltató Zrt.-t (a Közmédiát) több százezer forint sérelemdíj és a perköltség megfizetésére kötelezte, amiért az M1 tévécsatorna és internetes oldala a 2019-es európai parlamenti választási kampányban sugárzott egyik anyagában azt állította, hogy Jakab Péter egy lakossági fórumán „antiszemita kijelentéseket tett.”

Ebből szokás szerint egy szó sem volt igaz, és mivel a közszolgálati tevékenységet még csak hírből sem ismerő szennycsatorna az internetes honlapjával egyetemben még arra sem vette a fáradságot, hogy „kérdésekkel provokálja”az ügyben a néppárti ellenzéki pártot, így Jakab Péter pert indított ellenük a személyiségi jogai megsértése miatt

– áll a párt csütörtöki közleményében.

Ennek a pernek lett a vége az, hogy a bíróság immáron jogerős ítéletben kötelezte Duna Médiaszolgáltató Zrt.-t több százezres sérelemdíj és a perköltség megfizetésére. A Jobbik közleményében közpénzekből kitartott lakájmédiaként nevezte az állami televíziót, rádiót és bírálta a Fideszt, amiért álláspontjuk szerint álhíreket terjeszt a közmédia műsoraiban.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Csípős teljesen független hírportál a kormánytól. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Patreonon könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi két kávé ára, azaz 500 forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Hirdetés

Szóljon hozzá