Hirdetés
Becsült olvasási idő: < 1 perc

Kedden adta ki szokásos, éves rangsorát a Trade magazin a napi fogyasztási cikkeket árusító (FMCG) boltokról, a tavalyi számokra alapuló lista szerint pedig a Lidl hosszú évek után megelőzte a rangsort időtlen idők óta vezető Tescót – derült ki a Trade magazin jelentéséből.

Mint írták, a Lidl már 2019-ben is nagyon céltudatosan menetelt előre, ám akkor még kevés volt egy év ahhoz, hogy utolérjék a Tescót. Most viszont simán lépte le a riválist, 685 milliárd forintról 823 milliárdra növelte a bruttó forgalmát. A Tesco érdekes módon a második helyről is lecsúszott, oda nagyon kevéssel ugyan, de a SPAR ért oda, dacára annak, hogy az ő esetükben ilyen jelentős forgalomnövekedés nem történt.

A Tesco harmadik helyét az magyarázza, hogy az ő forgalmuk a korábbi évek nehézségei, illetve a járvány hatásai miatt gyakorlatilag stagnált.

Forrás: Trade Magazin

(Kiemelt kép: Google Maps)

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Csípős teljesen független hírportál a kormánytól. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Patreonon könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi két kávé ára, azaz 500 forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Hirdetés

Szóljon hozzá