Farkas Éváék minden makói postaládába eljuttatták az Együtt a makóiakért! elnevezésű választási programjukat. Az egy dolog, hogy az ígéretek végrehajtására tíz évük volt, de egy részék eléggé bizarr, mint például, hogy ,,még jobb” közlekedést ígérnek városon kívül.
A közlekedésfejlesztési program egyik része, hogy ,,bekapcsolják” Makót is a tram-train hálózatba. Azt írták, hogy a Makót Szegeddel összekötő tram-train tervezése megkezdődött és a megvalósulása sok ezer makói lakosnak teszi könnyebbé a Szegedre járást munkába, iskolába.
Ez az ígéret azért is furcsa, mert Makón 140 év után szűnt meg a vasúti közlekedés 2023. augusztus elsejétől. Ráadásul Farkas Éva be is ismerte, nem tett semmit, hogy maradjon vasúti közlekedés:
Kétszer-háromszor is átnéztem a polgármesteri beszámolót, de nem találtam benne azt, hogy történt-e tárgyalás annak érdekében, hogy ne szűnjön meg a vasútvonal Makón 140 év után?
– tette fel a kérdést Zeitler Ádám önkormányzati képviselő, a Lokálpatrióták polgármesterjelöltje az augusztus 30-i testületi ülésen.
Farkas Éva Erzsébet megköszönte a kérdést és elmondta, hogy ilyen jellegű tárgyalásra nem került sor.
Így akarnak tram-train ígérni, hogy semmit nem voltak hajlandóak tenni a jelenlegi vasúti rendszer megmaradásáért, fejlesztéséért.