? A nap témája: Zeneipari háttérmunkások indítottak figyelemfelhívó akciót

A zenészek mellett ők a koronavírus láthatatlan, ám annál fontosabb áldozatai. A #coVideo hashtaggel mesélik el a helyzetüket.

Március óta rendkívül nehéz helyzetben vannak a zeneiparban dolgozó együttesek, énekesek – egy idő óta rengeteget hallunk erről, ahogy azt is láthatjuk, hogy a nagyobb rendezvények tiltásának fenntartásával egyelőre továbbra is kilátástalan a helyzetük.

Kevesebb szó esik ugyanakkor a háttérmunkásokról, roadokról, hangtechnikusokról, „fényesekről”. Pedig nélkülük ugyanúgy nem lenne nagykoncert, mint Majka, Fluor Tomi vagy Lovasi András nélkül.

Most #coVideo hastag alatt néhányan közülük megmutatták magukat, és elmesélték, hogyan élték meg az utóbbi bő öt hónapot. A videókban arra panaszkodnak, hogy semmi munkájuk nem volt az elmúlt időszakban, sokan komoly anyagi gondokkal küzdenek. Ezen kívül kamerájuk teljes elsötétítésével mondandójuk végén általában azt is megmutatják, mit érzékelnénk egy koncertből az ő háttérmunkájuk nélkül.

Nemcsak ők szólalnak meg a rövid kisfilmekben, hanem zenészek, énekesek állnak ki mellettük. Péter Szabó Szilvia például egy fekete alapon fehér #covideo felirattal áll ki háttérmunkásai mellett, amit sokan közülük profilképként is használnak.

Értük, Értetek…
Keressétek és osszátok, hogy megértsétek!
Köszönjük, hogy vagytok! ??❤️

#coVideo

Közzétette: Péter Szabó Szilvia – 2020. augusztus 3., hétfő

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »