Fekete-Győr: erős szembeszélben kellett harcolnunk

A Momentum Mozgalom feladata mostantól az, hogy a magyar egészségügy, oktatás és megélhetés pártjává váljon – jelentette ki a párt elnöke vasárnap éjjel Budapesten az európai parlamenti (EP-) választási eredményeket értékelve.

Fekete-Győr András hangosan ünneplő szimpatizánsaik előtt azt mondta, az ő pártjuk volt az egyetlen, amely valódi problémákra valódi megoldásokat adott. Bár az eredmények azt mutatják, hogy a Momentum Mozgalom mintegy 330 ezer szavazatot kapott, csaknem 10 százalékot ért el, és így 2 képviselőt is küldhet az EP-be,

a pártelnök szerint alázatosaknak kell maradniuk, mert nem nyertek, a miniszterelnököt még mindig Orbán Viktornak hívják, és a kormány továbbra is „korrupt”.

Felhívta rá a figyelmet, hogy a Fidesz-KDNP mintegy 52 százalékot ért el. Ugyanakkor kiemelte, hogy ez nem volt elég a mandátumok kétharmadának megszerzéséhez, és szavai szerint a kormánypártok céljainak meggátolásában a Momentum Mozgalom is fontos szerepet játszott. Fekete-Győr András azt is méltatta, hogy tavaly április 8-a óta megtriplázták a szavazóik számát. Az EP-választás fényében ők alkotják a harmadik erőt a magyar politikában – jelentette ki.

A Momentum Mozgalom elnöke gratulált minden, mandátumot szerző ellenzéki pártnak, mert úgy vélekedett, hogy erős szembeszélben kellett harcolniuk. A kormánypártoknak azonban nem kívánt gratulálni Fekete-Győr András.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »