Szeptembertől mindenkinél az újfajta Facebook-kinézet fog látszódni, a most még elérhető dizájn pedig teljesen eltűnik a rendszerből – írta az Engadget. A technológiai portál a Facebook súgójában megjelent értesítésre hivatkozik, amely egyfajta megerősítésnek is tekinthető.
Az új Facebook-dizájnt idén márciustól kezdték elterjeszteni az üzemeltetők, mostanra pedig szinte mindenkinél megjelent. Ezzel párhuzamosan viszont a régi, kék sávos küllem is a rendszer része maradt, annyira, hogy a felhasználók továbbra is átválthatnak rá, ha akarnak – legalábbis szeptemberig.
Attól az időszaktól ugyanis csak a frissebb dizájnt lehet majd elérni:
Az új kinézet legfontosabb előnye a felhasználói tartalmak könnyebb fogyaszthatósága (a képek és a videók eleve nagyobb méretben, feltűnőbben jelennek meg, ami persze a hirdetéseknek is kedvez), valamint a Messengerhez hasonló, bármikor aktiválható sötét mód.
Az új Facebook-dizájnt már most is bekapcsolhatja, ha szeretné hozzászoktatni magát. Ehhez navigáljon a hírfolyam jobb sarkában lévő kis háromszög ikonra, majd pedig válassza a Váltás az új Facebookra gombot. Ha még nem látja, az azt jelenti, hogy önhöz egyelőre nem érkezett meg a fejlesztés, de úton van, ez biztos.