A nap témája: Hamarosan új plakátokkal rukkolhat elő az állami propagandagépezet

Megkezdte a következő gigatender előkészítését az állami kommunikációs feladatokat összefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) – írj a G7.

A gazdasági portál szerint ez azt jelenti, hogy kimerült, vagy legalábbis belátható időn belül ki fog merülni az előző hasonló megállapodás 90 milliárdos keretösszege.

Az NKOH egyelőre csak egy előzetes tájékoztatót tett közzé, a tényleges részvételi felhívás előreláthatóan csak december elején jelenik majd meg. Addigra egyébként jó eséllyel tényleg kimerül a keret, hiszen abból már augusztus közepén is csak 15 milliárd volt, az elmúlt időszakban pedig havonta átlagosan öt milliárdot költött kommunikációra az állami szféra. Pedig a szerződést alig több mint egy éve, tavaly júniusban írták alá.

A portál az előzetes tájékoztatásból arra következtet, hogy az NKOH-nál nem szeretnének belefutni abba a hibába, mint legutóbb, hogy nem hirdetik meg időben az új gigatendert, így néhány hétre elakad a propagandagépezet. Azaz mi is készülhetünk egy új plakátkampányra, már csak a témára leszünk kíváncsiak.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Csanádi Ferenc szemléletváltást hozna Kiszomborra

Összefogás és a szemléletváltás a legfontosabb programom – fogalmazott szombati zárófórumán Csanádi Ferenc. A független polgármesterjelölt szerint Kiszombornak rengeteg lehetősége lenne a fejlődésre, ami nem is elsősorban pénz kérdése, hanem akaraté.

Tovább olvasom »