A nap témája: Két hét alatt 336 millió forintot költött plakátokra a kormány, hogy reklámozza magát

Május első felében mintegy 336 millió forintot költött a kormány a gazdaságvédelmi akciótervet reklámozó óriásplakátokra – derült ki Csárdi Antal LMP-s országgyűlési képviselő közérdekű adatigényléséből, amiről az Index számolt be.

A lap azt írja, az igénylésre adott válaszában a Miniszterelnöki Kabinetiroda közölte, hogy 2020. május 1-16-ig tartó kivitelezési időszakban 4260 darab óriásplakátot rendeltek, ennek költsége bruttó 335 923 033 forint.

Ez még csak részköltség, mint a kabinetiroda írta, a kampány jelenleg is zajlik, így a pontos végösszegről csak a zárás után tudnak tájékoztatást adni.

Emlékeztetnek, az állami megrendeléseket összefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) tavaly év végén 50 milliárd forintot költött kommunikációra, ami kétszer megújítható, tehát újabb 150 milliárd forintos burkolt Fidesz-kampányról van szó.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »