A 24.hu szúrta ki a Közbeszerzési Hatóság honlapján, hogy 2,912 milliárd fordítanak propagandacélokra.
Vagy újabb plakátkampány érkezik, vagy pedig a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokat hangosítják tovább.
A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben” – de azt nem tudni, hogy konkrétan mit is akar majd üzenni a kormány.
A nyertes ezúttal is Balásy Gyula, és a cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. – idén ötödik alkalommal nyertek el központi megbízást.
A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége – teszi hozzá a portál.