Átadta a teljes körűen modernizált Szeged Plazát a bevásárlóközpont üzemeltetője és tulajdonosa, az Indotek Group. A munkálatok mintegy egymilliárd forintba kerültek.
A közel 18 ezer négyzetméteres Szeged Plaza modernizálási munkálatait 2019-ben kezdte meg a tulajdonos. A rekonstrukció keretében a belső tereket, a külső homlokzatot, valamint a 400 férőhelyes mélygarázst is felújították.
A fejlesztés első üteme a belső terekkel kezdődött meg, ahol a plaza új színeket, modern belső burkolatot, korszerű világítást kapott, a közösségi mosdókat felújították, az ételudvart bővítették és a mélygarázs színei is frissültek. A második ütem keretein belül pedig a külső homlokzat változott. A főbejárati és a középső mozi tömb homlokzata acélszerkezetű keretet és egyedi, lendületes színvilágot kapott. A bevásárlóközpont fő homlokzatára további 4 darab LED világítású élőkép került fel, a plaza logója is lecserélésre került, egységes megjelenésű bérlői logókat alakítottak ki.
A társaság azzal a céllal végezte el a Szeged Plaza átfogó felújítását, hogy a bevásárlóközpont egy az eddiginél modernebb környezetben és látványosabb megjelenéssel várja a jövőben a látogatókat, illetve ezáltal reagáljon a felmerülő látogatói igényekre és további világmárkákkal bővítse a pláza kínálatát.
,,Az Indotek Group 2015 május óta van jelen Szegeden, a felújított plázát pedig a helyi vásárlói igényekhez is alakítottuk, így reméljük, hogy a látványos és színes külső, valamint a fiatalos belső mindenkinek elnyeri majd a tetszését”
– mondta Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője a modernizált Szeged Plaza átadója kapcsán.
(Fotók: indotek.hu)