Dunakeszin is közös polgármesterjelölttel győzné le az ellenzék a Fideszt

A Jobbik, a DK, az MSZP, az LMP és a Momentum közösen indul Dunakeszin az őszi önkormányzati választáson annak érdekében, hogy a Fidesz jelöltjével szemben a város minden körzetében, illetve a polgármesterjelölt személyben is egy ellenzéki jelölt álljon. Az összefogást támogatja a Márki-Zay Péter nevével fémjelzett Mindenki Magyarországa Mozgalom is.

Az erről szóló megállapodást az ellenzéki pártok közös sajtótájékoztatón jelentették be, ahol a közös polgármesterjelöltjüket is megnevezték: Gerner Péter elmondta, hogy több hónapos egyeztető tárgyalások eredményeként jött létre az ellenzéki megegyezés.

„Sikerült a város érdekeit szem előtt tartva az ellentétes politikai nézeteket háttérbe szorítani”

– emelte ki a közös jelölt, aki arról is szólt, hogy a gyors ütemben fejlődő agglomerációs városban a lakosság lélekszámának növekedésével nem tart lépést az infrastruktúra fejődése.

Gerner Péter az MTI-nek azt mondta, hogy informatikusként, menedzserként a vállalkozásában kellő tapasztalatra tett szert ahhoz, hogy a várost sikerrel tudja vezetni, ha elnyeri a választók bizalmát.

Varga Zoltán Péter a Jobbik dunakeszi elnöke az eseményen elmondta, hogy az ellenzéki pártok együttműködését egy közös, általuk „Dunakeszi minimumnak” nevezett program jegyében tervezik, amelyet hamarosan bemutatnak a lakosságnak, és amelynek megvalósításáért a köztük lévő nagypolitikai ellentéteket félretéve fognak Dunakeszi érdekében dolgozni.

(alfahir.hu nyomán)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »