Kiválóan szerepeltek az MVM Csoport földgázszolgáltató és földgázhálózati társaságai A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal legutóbbi, a 2020-as évet vizsgáló felhasználói elégedettségi felmérésén. A hálózati elosztó társaságok közül az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. a lakossági ügyfelek körében első helyezést, az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. pedig második helyezést ért el az összelégedettség tekintetében, és a szolgáltatói oldalról ugyancsak kiválóan szerepelt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. – írja közleményében a társaság.
A kiegészítő felmérés eredményeképpen megállapítást nyert, hogy az ügyfelek összességében az MVM Next személyes ügyfélszolgálatát tartják leginkább megfelelőnek. Itt a maximum 10-es értékből 9,3-as átlaggal zárt a társaság. A felmérés ezen része kiterjedt a személyes ügyfélszolgálatok megközelíthetőségére, komfortjára, a várakozási időre, emellett az ügyfelek értékelték az ügyintézés gyorsaságát, szakszerűségét és eredményességét is. Az MVM Next másik kiemelkedő területére az azonnali felmérés világított rá, melynek során a telefonos ügyfélszolgálat kapta a legjobb értékelést. Az ügyintézés gyorsaságát tekintve a szolgáltató az engedélyesek közül a legkiemelkedőbben, 9,6-os átlaggal zárt.
Az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. összességében első helyen végzett a felmérésen. A földgázhálózati társaság ügyfelei vannak megelégedve leginkább a földgázellátás folyamatosságával, az ügyfélbarát működéssel, a leolvasó munkatárs munkájával, valamint a gázmérő pontosságával. Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. az összelégedettség tekintetében a második helyezést érte el.
A felmérés alapján az ügyfélszolgálati tevékenységet az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. és az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. ügyfelei tartják a leginkább megfelelőnek.