Hétfőtől a NAV makói irodájában is fogadják az ügyfeleket

2021. április 26-tól a hódmezővásárhelyi, a makói és a szentesi, 29-től a kisteleki ügyfélszolgálat újra a megszokott nyitvatartási időben fogadja ügyfeleit.

A személyes ügyintézéshez a szegedi központi ügyfélszolgálaton, valamint a makói, a szentesi és a mórahalmi kirendeltségen is előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól a személyijövedelemadó-bevallással és az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

Ha ügyeit a hódmezővásárhelyi vagy a kisteleki kormányablakban működő NAV-ablakban intézné, fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges!Időpont a NAV honlapján foglalható (https://www.nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra. Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

Mi lesz veled Csanádpalota?

A június 9-i önkormányzati választáson újra polgármestert választott Csanádpalota, ezúttal „szokásos” önkormányzati választás volt – hiszen azelőtt rendkívüli tartottak a településen, – de közel sem volt és lett szokásos a felállás.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Mi lesz veled Csanádpalota?

A június 9-i önkormányzati választáson újra polgármestert választott Csanádpalota, ezúttal „szokásos” önkormányzati választás volt – hiszen azelőtt rendkívüli tartottak a településen, – de közel sem volt és lett szokásos a felállás.

Tovább olvasom »