2021. április 26-tól a hódmezővásárhelyi, a makói és a szentesi, 29-től a kisteleki ügyfélszolgálat újra a megszokott nyitvatartási időben fogadja ügyfeleit.
A személyes ügyintézéshez a szegedi központi ügyfélszolgálaton, valamint a makói, a szentesi és a mórahalmi kirendeltségen is előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól a személyijövedelemadó-bevallással és az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.
Ha ügyeit a hódmezővásárhelyi vagy a kisteleki kormányablakban működő NAV-ablakban intézné, fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges!Időpont a NAV honlapján foglalható (https://www.nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.
Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra. Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete.