Jakab Péter: a 106 egyéni választókerületben egy ellenzéki jelölt kell és két lista a szavazatmaximalizálás miatt

Jakab Péter pártelnök az Elvi Nyilatkozat aláírását követően a 2022-es választásokkal kapcsolatban arról beszélt újságírók előtt, hogy a Jobbik hivatalos álláspontja továbbra is az: a 106 egyéni választókerületben egy az egyben kell indulni a NER ellen, viszont a két lista a szavazatmaximalizálás szempontjából a leghatékonyabb megoldás.

Mint mondta, tisztában van azzal, hogy a kérdés vita tárgyát képezi az ellenzéki oldalon, de egyelőre még nem tudták a véleményét megváltoztatni.

„Győzzenek meg róla, hogy jó, eddig még nem sikerült”

– fogalmazott a közös listával kapcsolatban.

Szerinte olyan listára van szükség, olyan jelöltekkel, amire és akikre minden ellenzéki szavazni tud.

Elmondta, hogy az a civil szereplő, akivel a Jobbik miniszterelnök-jelöltként számolt, nem vállalta a feladatot, de ezzel kapcsolatban több részlettel nem szolgált, így arról sem beszélt, milyen potenciális személyekben gondolkodik a pártvezetés.

Ugyanakkor Jakab Péter szerint nehezen megkerülhető az ellenzéki miniszterelnök-jelöltek számára az előválasztás a választások előtt, még úgy is, ha ennek megvannak a veszélyei.

Brenner Koloman ugyanakkor hangsúlyozta, az Elvi Nyilatkozat nem az aktuálpolitikai kérdésekre rezonál, hanem a következő 15 év politikáját határozza meg, így ebben nem tértek ki az ellenzéki pártokkal való választási stratégiákra.

(alfahir.hu, fotó: Béli Balázs/Alfahír)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »