Két éve, hogy Jakab Péter átvette a Jobbikot

Akkor sokan egy öltést nem adtak volna ezért a pártért. A Fidesz szurkolt, hogy az EP-választás 6 százaléka után megsemmisüljünk, vagy ha meg is maradunk, ne fogjunk össze az ellenzékkel, máskülönben Orbánnak vége. Mi viszont beintettünk a Fidesznek – emlékezett vissza Jakab. (Kiemelt fotó: Jakab Péter és Zeitler Ádám, a párt önkormányzati képviselője, regionális igazgatója 2019-ben, Makón.)

A harcot választottuk a megalkuvás helyett. Az összefogást választottuk. Az egységet. A kormányváltást. A reményt, hogy végre elhozhassuk a valódi rendszerváltást ennek az országnak. A szabadságot és a jólétet minden magyarnak – fogalmazott a Jobbik elnöke.

Jakab szerint rengeteg áldozatot hoztak azért, hogy az összefogásnak legyen egy jobboldali szárnya, megmutatva, az ellenzék egységes, de nem egyhangú. Hogy az egykor 6 százalékos párt ma 12, 14 vagy 10 százalékon áll? Ez a számháború ma senkit nem érdekel. Csak az, hogy az ellenzéknek április 3-án legalább egy mandátummal több legyen, mint a Fidesznek – jelentette ki.

Jakab Péter emlékeztet, a választók az előválasztáson rájuk bízták a nehezét: 29 választókörzetet, ahol nekik kell legyőzni a fideszes kiskirályokat. 29 csatatérkörzetet, ahová a legharcedzettebb embereket küldték, jobbikosokat.

,,Kedves jobbikos barátaim, nektek pedig köszönöm az elmúlt két évet. Köszönöm, hogy vállaltátok velem ezt az utat, vállaltátok a megannyi áldozatot. Vállaltátok a küzdelmet, amit megkövetelt a haza! Április 3-án koronázzuk meg a kormányváltással, hogy fennállásunk 19. évében végre elmondhassuk: a Jobbik kormánypárt lett egy egységes, de sokszínű Magyarországon”

– fogalmazott.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »