Dr. Berényi Károly, hódmezővásárhelyi alpolgármesternek (Mindenki Magyarországa-Tiszta Vásárhelyért) javasolták még a kampányban.
Makó-Földeák-Vásárhely vasútvonal újraindítása. A Tram-Train-hez csatlakoznának így a makóiak, földeákiak, szikáncsiak
– írta közösségi oldalán Berényi annak kapcsán, hogy kapott ilyen javaslatot a kampány során a hódmezővásárhelyi, susáni lakóktól.
Egy hónap híján 10 éve szűnt meg a személyszállítás ezen a vonalon. Naponta 6-6 vonat járt, de szerelvényenként csak 4–5 utassal. Ez a vonal egyébként egészen Szolnokig közlekedett, viszont a MÁV menetrendje szerint Jász-Nagykun-Szolnok megyéből most is elhoznak Hódmezővásárhelyig.
A vasúti közlekedést folyamatosan leépítették Makón, miközben az autóbuszok tömve vannak főleg a kora reggeli és a délutáni órákban. Ezért akár indokolt is lehetne a vonal újraindítása, valamint a Fidesz-sajtó által futtatott, hódmezővásárhelyi tram-train útvonala is kibővülne.
Egyébként az elmúlt években azt is beígérték, hogy összekötik Makót és Szegedet egy tram-train vonallal és ehhez kapcsolódóan megépül a harmadik Tisza-híd. Ezen kötnék össze az 1946-ban elvágott, most Újszegeden végződő Békéscsaba – Kétegyháza – Mezőhegyes – Újszeged-vasútvonalat Szeged nagyállomással.