? ,,2 éve fel van túrva az utca, 50-60%-al kevesebb a bevétel. Ezt felmérte egyáltalán valaki?”

Fogy a piaci árusok türelme, ennek hangot is adtak a csütörtöki fórumon. Szerintük nem lettek jól kialakítva a parkolóhelyek a Deák Ferenc utcán; jelentősen csökkent a bevételük; az ideiglenes helyen lévő faházakra pedig még költeniük kellett, ezért kártérítésről is érdeklődtek.

Ádók Róbert, az egyik árus arról érdeklődött: hány váratlan esemény lehet még, biztos-e a július 31-i átadás? Szerinte inkább mondjanak későbbi dátumokat, csak ne legyen még egy ilyen fórum, ahol a csúszásról tájékoztatnak. Elégedetlen, hiszen két éve dolgoznak a Deák Ferenc utcán, a parkolókat elvették és 50%-al visszaesett a forgalom.

Szóba hozta azt is, hogy Lázár János a márciusi testületi ülésen kártérítést említett. Már nem a bevétel miatt kérte, hanem például van akinek a faházakba szigetelést, légkondicionálót kellett pluszban vásárolni.

,,2 éve fel van túrva az utca, 50-60%-al kevesebb a bevétel. Ezt felmérte egyáltalán valaki?”

– tette hozzá.

Farkas Éva Erzsébet polgármester (Fidesz) válaszában elmondta, hogy nem érkezett kérelem hozzájuk, az önkormányzatnak pedig így is plusz költség volt a faházak kihelyezése.

Egy másik eladó a parkolási rendszerre panaszkodott. Eddig a piacos napokon az árusok leparkoltak a Deák Ferenc utcán, a vevőknek pedig 20-30 parkoló maradt. Szerinte a felújítás után ezek is eltűntek, amik vannak, azokba pedig csak egy Smart tud beállni úgy, hogy ne lógjon ki. Problémás lehet, ha mind a két oldalt kilógnak az autók, közben pedig mondjuk jön egy áruszállító kamion a Skálához.

Siket Tibor, a városháza műszaki csoportvezetőjének elmondása szerint összességében 61-gyel lett több parkoló, ha a Csanád vezér tér, Rudnay, Pulitzer és a Deák Ferenc utcát, valamint a könyvtár környezetét nézzük. Elárulta, hogy 4,5 millió forintjába került az önkormányzatnak az áramkialakítás, erre jönnek még a rezsiköltségek, továbbá a vízvezeték-kiépítés és vízbevizsgálás is.

A polgármester látva az elégedetlen árusokat, felajánlotta, hogy a visszaköltözést követően megnézik a parkolási szokásokat és ahhoz mérten egyeztetnek. Azt is hozzátette, hogy az üzlettulajdonosok, akik most faházat kaptak, számlával igazoltan írjanak neki kérelmet a felmerülő extra költségeikről és megvizsgálják.

Bodrogi Ferenc, a kivitelező cég vezetője elárulta: a július 31-i dátumban tartalékok is vannak, így elképzelhető, hogy hamarabb átadják.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink