A nap témája: Újabb 2,9 milliárd forint közpénzt tolnak propagandára

A 24.hu szúrta ki a Közbeszerzési Hatóság honlapján, hogy 2,912 milliárd fordítanak propagandacélokra.

Vagy újabb plakátkampány érkezik, vagy pedig a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokat hangosítják tovább.

A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben” – de azt nem tudni, hogy konkrétan mit is akar majd üzenni a kormány.

A nyertes ezúttal is Balásy Gyula, és a cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. – idén ötödik alkalommal nyertek el központi megbízást.

A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége – teszi hozzá a portál.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »