Megelőzte a Lidl a Tescót a boltok rangsorában

Kedden adta ki szokásos, éves rangsorát a Trade magazin a napi fogyasztási cikkeket árusító (FMCG) boltokról, a tavalyi számokra alapuló lista szerint pedig a Lidl hosszú évek után megelőzte a rangsort időtlen idők óta vezető Tescót – derült ki a Trade magazin jelentéséből.

Mint írták, a Lidl már 2019-ben is nagyon céltudatosan menetelt előre, ám akkor még kevés volt egy év ahhoz, hogy utolérjék a Tescót. Most viszont simán lépte le a riválist, 685 milliárd forintról 823 milliárdra növelte a bruttó forgalmát. A Tesco érdekes módon a második helyről is lecsúszott, oda nagyon kevéssel ugyan, de a SPAR ért oda, dacára annak, hogy az ő esetükben ilyen jelentős forgalomnövekedés nem történt.

A Tesco harmadik helyét az magyarázza, hogy az ő forgalmuk a korábbi évek nehézségei, illetve a járvány hatásai miatt gyakorlatilag stagnált.

Forrás: Trade Magazin

(Kiemelt kép: Google Maps)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »