Kedden adta ki szokásos, éves rangsorát a Trade magazin a napi fogyasztási cikkeket árusító (FMCG) boltokról, a tavalyi számokra alapuló lista szerint pedig a Lidl hosszú évek után megelőzte a rangsort időtlen idők óta vezető Tescót – derült ki a Trade magazin jelentéséből.
Mint írták, a Lidl már 2019-ben is nagyon céltudatosan menetelt előre, ám akkor még kevés volt egy év ahhoz, hogy utolérjék a Tescót. Most viszont simán lépte le a riválist, 685 milliárd forintról 823 milliárdra növelte a bruttó forgalmát. A Tesco érdekes módon a második helyről is lecsúszott, oda nagyon kevéssel ugyan, de a SPAR ért oda, dacára annak, hogy az ő esetükben ilyen jelentős forgalomnövekedés nem történt.
A Tesco harmadik helyét az magyarázza, hogy az ő forgalmuk a korábbi évek nehézségei, illetve a járvány hatásai miatt gyakorlatilag stagnált.
(Kiemelt kép: Google Maps)