A Lokálpatrióták fő célja a közösség szolgálata

A Lokálpatrióták városi konzultációt indítottak, ezzel kapcsolatban hírportáluk megkereste Leitner Szilárd képviselőjelöltet és arról kérdezte, hogy mit vár a szervezet véleménygyűjtésével kapcsolatban.

Leitner elmondta, hogy a szervezet kint lesz vasárnaponként a piacon és azt remélik, hogy sok makói véleményét meg tudják hallgatni. Elmondása szerint a köz szolgálata egy olyan dolog, amit saját maguk fölé kell helyezni.

,,Amikor vállaltam, hogy a Lokálpatrióták jelöltje leszek, ez volt a legfőbb cél előttem. Nagyon örülök, hogy hallhatjuk az emberek akaratát, hisz azt kell megvalósítani a jövőben. Természetesen van egy koncepciónk a város vezetésével kapcsolatban, de a legfőbb a makói emberek akarata! Sajnos a Gyurcsány és Orbán féle politikai acsarkodás a széthúzásra építenek. Fontos, hogy ne egymás ellen akarjunk harcolni. Ne dőljünk be az országos pártpolitikának! Ne foglalkozzunk a mocskolódókkal! Együtt legyünk erősek, teremtsünk mi is egy szebb jövőt. Látom, hogy egyesek sárdobálással akarnak hatalmat szerezni, de igazi tervük nincs. Nekem nem kell a hatalom, inkább csak az emberek akaratának szócsöve lennék”

– fogalmazott oldalunknak a képviselőjelölt.

Most vasárnap várnak minden érdeklődőt reggel 8 órától a piac Deák Ferenc utcai bejáratánál.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

A nap idézete

58 éve hunyt el Tamási Áron,  Kossuth-díjas magyar író. Leggyakrabban az ún. népi írók közé sorolják.

Tovább »

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink