📺 Titkos alagutat építene magának Orbán Viktor a Puskás Arénába

Titkosítva akarnak Orbán számára saját alagutat építeni a Puskás Stadionba, én viszont nem hagyom elsumákolni, hanem nyilvánosságra hozom. Tudom, hogy a kétharmad bosszút fog állni ezért, de az igazságért minden következményt vállalok – írja közösségi oldalán Stummer János.

Az ellenzéki országgyűlési képviselő videóbejelentkezésében kifejtette, vállalja a felelősséget a kormány által titkosított információ nyilvánosságra hozataláért, de szerinte, noha valószínűleg bíróság elé kerül, ezt meg kellett lépnie. Egy, a birtokába került dokumentum szerint

az alagút költsége mintegy 2 milliárd forintot tesz ki,

amit ,,sok évre titkosítani akartak” – fogalmazott a jobbikos politikus. 

Stummer hozzátette, ezt a Nemzetbiztonsági Bizottság hétfői ülésén kellett volna jóváhagyni, amire ő nem volt hajlandó. A fideszes bizottsági tagok megszavazták a tervet, így – mint mondta – más eszköz nem maradt a kezében, csak az, hogy

az ügyet a nyilvánosság elé tárja. 

Arról is beszélt az általa közzétett videójában, hogy nem adtak magyarázatot, hogy erre miért most és miért ott van szükség:

A délután folyamán a Puskás Aréna a közösségi oldalán elismerte, hogy valóban épül egy ilyen alagút és azt is, hogy a tervekről nemzetbiztonsági szempontok alapján kell dönteni. 

A sportlétesítmény viszont “kacsának” titulálta a politikus bejelentését, de azt elismerték, hogy épülni fog egy 50 méteres VIP-bejáró.

Mai kacsa: titkos alagút épül a Puskásban… Ehhez képest a tények: A Puskás Aréna úgy kapott engedélyt, hogy fél év…

Közzétette: Puskás Aréna – 2021. február 23., kedd

Nem cáfolják a szóban forgó alagút építését, de azt magyarázatot adják, hogy a Puskás Aréna úgy kapott engedélyt, hogy fél év után felül kell vizsgálni, hogy „jól működő közlekedési megoldás-e, hogy a hazai és külföldi védett személyeket a rendes közönség forgalmának időnkénti akadályoztatásával, várakoztatásával szállítják az Arénába.”

A bejegyzés szerint a felülvizsgálat eredménye a következő lett: “jobb megoldás lenne, ha a védett személyek, kiemelt vendégek, előadók autós közlekedési útvonala nem keresztezné a több tízezres közönség gyalogos útvonalát, célszerű a közlekedési utakat fizikailag elkülöníteni”. 

A tervezett megoldás egy mindösszesen 50 méter hosszú autós aluljáró

– fogalmaznak a posztban.

,,Ahhoz, hogy a rövid aluljárót nemzetbiztonságilag kockázatmentesen lehessen megépíteni, hogy a közönség és a védett személyek biztonsága érdekében semmilyen információ – speciális menekülési lehetőségek, térfigyelők pozíciója, stb. – ne kerüljön illetéktelen kezekbe, az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága jóváhagyta, hogy a tervezési és kivitelezési munkák egy nemzetbiztonságilag minősített, meghívásos, többszereplős versenyeztetés keretében legyenek pályáztatva” – tették hozzá, ahogy azt is, a költségekről a pályáztatás után az építtető köteles beszámolni az illetékes bizottságnak.

(alfahir.hu)

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

A nap témája: Tovább szegényedünk, őszre várható a legdurvább infláció

Az őszi hónapokban tetőzik az infláció, majd ezt követően lassan mérséklődik, 2023 végén visszatér a jegybanki toleranciasávba és 2024 első félévében eléri a 3 százalékos jegybanki célt – mondta a Magyar Nemzeti Bank (MNB) ügyvezető igazgatója az Inflációs jelentést bemutató online sajtótájékoztatón csütörtökön.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink