A Hír TV sem döntött nézettségi csúcsokat, de az őt váltó fideszes csatorna ezt is bőven alulmúlja

Töredéke a nézettsége a fideszes Pesti TV nevű csatornának, mint ami a UPC Direct kínálatából kikerülő ugyancsak fideszes Hír TV-é volt – derül ki a Media1 szakportál által megszerzett Nielsen közönségmérési adatokból.

Mint arról mi is beszámoltunk, a 2018-as fideszes győzelem után „visszafideszesített”, a KESMA médiabirodalmába is bevitt Hír TV „népszerűsége és teljesítménye az utóbbi időben nem érte el a korábbi szintet”, ezért a kommunikációs szolgáltató azt kivette a kínálatából, helyét a szeptemberben indult csatorna, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó adó veszi át.

Csakhogy a Media1 által megszerzett nézettségi adatok nem támasztják alá a döntés gazdaságosságát. A Hír TV főműsoridőben a kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-49 éves korosztályban 0,45 százalékos közönségarányt (SHR) produkált, míg az új csatorna esetében ez az érték mindössze 0,02 százalék. Egész napot tekintve sem jobb a teljesítményük. A Hír TV ugyanebben a korosztályban 0,39 százalékot ért el, míg a Pesti TV esetében ez az érték 0,04 százalék.

Összehasonlításképp: főműsoridőben a Duna TV közönségaránya a 18-49-es korosztályban 1-1,5 százalék körül alakul, a két nagy kereskedelmi csatornáé (RTL Klub és TV2) 10-15 százalék. Az egész napra vonatkozó érték a Duna TV esetében ugyancsak 1-1,5 százalék, míg a két nagy adónál 9-12 százalék.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

Alternatívákat kell nyújtani a fiataloknak

Kevés a szórakozási lehetőség a fiataloknak – erre jutott a makói képviselő-testület még október végén. Akkor abban maradtak, hogy szerveznek egy kerekasztal-beszélgetést a témában. Ez megtörtént, a múlt heti testületi ülésen pedig szóba került.

Tovább »

A makói Penny-ből is ingyenesen kérhetünk házhoz szállítást

November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár nagy bevásárlásaikat is a foodora applikációján keresztül – írja közös közleményében a PENNY és a foodora. A foodora felületén a vásárlók a PENNY üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink