A fiatalon elhunyt Bíró Sándor családjának gyűjtenek Makón és Maroslelén

A makói Bíró Sándor 34 éves korában tragikus hirtelenséggel elhunyt. Az ősszel Maroslelén focizott, ők és egykori csapata, a Makó FC gyűjtést szervezett a családnak. Kislányát és feleségét hagyta hátra.

Sándor alig féléve csatlakozott a marosleleiekhez, mindig részt vett a meccseken, számíthattak rá. Kislánya és felesége egyedül maradt, nehéz helyzetbe kerültek. A Maroslele SE kihelyezett egy adománygyűjtő dobozt a község könyvtárában, illetve a Napsugár ABC – Goods Marketbe. Adományainkat november 25-től adhatjuk le és a doboz december 20-ig lesz ki helyezve. Aki közvetlenül a család részére szeretne utalni, az az alábbi számlaszámra megteheti:

  • Számlaszám: HU50 1040 2829 8671 5455 4857 1015
    Kedvezményezett: Bíró Dénes (az elhunyt öccse)
    Közlemény: Adomány Sanyi családjának
  • Aki esetleg külföldről utalna:
    GIRO számlaszám: 10402829-86715455-48571015
    SWIFT/BIC: OKHB HUHB

A felhíváshoz csatlakozott a Makó FC, hiszen Sándor a Maroslele előtt több évig makói színekben játszott.

A Makói Csípős szerkesztőségének nevében Bottyán Róbert főszerkesztő őszinte részvétét fejezi ki a családnak.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább olvasom »