A teljes fideszes médiabirodalmon, így a Délmagyarországon is megjelent a ,,sbfgjgkhgfdesss”

sbfgjgkhgfdesss címmel közölt „hírt” kedden a kormánypárti médiaholdinghoz tartozó Bama.hu, majd az információt villámtempóban és bárminemű ellenőrzés nélkül vették át a KESMA/ Mediaworks lapjai – vette észre a media1.hu. A tartalom ma már nem elérhető, a Google által tárolt változat azonban igen.

A mecsekalja.tumblr.com által megtalált, krikszkrakszokra épülő tartalom először a bama.hu-n jelent meg, majd a furcsa címmel ellátott „hírt” a Google szerint pillanatokon belül átvette az Sonline, a Duol, a Szoljon, a Veol, a Heol, a Vaol, a Délmagyar, a Boon.hu, vagyis a KESMA (Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány) / Mediaworks Hungary szinte összes megyei lapja.

A „hírt” egyébként az Egyperces című rovatba tették ki. Tulajdonképpen szimbolikus, hiszen megmutatták vele, hogy nagyjából egy-két perc alatt milyen gyorsan tud végigsöpörni a teljes magyar fideszes médiahálózaton egy lejárató anyag, ha a központi szerkesztőségben valaki úgy akarja. Soros György, Gyurcsány Ferenc, vörösbáró, vagy épp sbfgjgkhgfdesss, tulajdonképpen mindegy is.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

kapcsolódó cikkeink