Jakab Matolcsynak: ,,A férfiak többsége soha nem lesz nyugdíjas, mert még azelőtt meghal”

Jakab Péter, a Jobbik elnöke közösségi oldalán osztotta meg kritikáját amiatt, hogy Orbán jobbkeze, Matolcsy György szerint ahhoz, hogy Magyarország fejlődjön, emelni kell a nyugdíjkorhatárt

,,Mondja ezt úgy, hogy jelenleg a férfiak többsége soha nem lesz nyugdíjas, mert még azelőtt meghal. Szóval készüljünk, mert a kormány új megszorító csomagja ez lesz: dolgozz halálig!”

– írta a jobbikos politikus. 

Jakab Péter ugyanakkor leszögezte, hogy pártja más utat képvisel.

  • “Mi, jobbikosok ezzel szemben tovább küzdünk a férfiak 40 programért. 40 év munka után a hölgyek mellett a férfiak is dönthessenek úgy, pihenni szeretnének.
  • Tovább küzdünk a differenciált nyugdíjemelésért. Az alacsony nyugdíjak magasabb százalékkal emelkedjenek.
  • Tovább küzdünk a szülőtámogatási járadékért. A dolgozó gyermek dönthessen úgy, hogy személyi jövedelemadója 10 százalékát nem az államnak adja, hanem a szülei nyugdíjába.
  • És legfőképp tovább küzdünk, hogy a nyugdíjasok pénztárcáját leginkább terhelő alapvető élelmiszerek áfája legyen 0 százalék. Fékezzük meg a drágulást.”

A pártelnök szerint egy felelős kormány ezt tenné.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink