Közel százötven nevező a Lovasversenyen

Elrajtolt a Vásártéren a Fesztivál Lovasverseny. A mai napon díjugrató-, vasárnap fogathajtóversenyeket rendeznek.

Évtizedes hagyomány Makón, hogy a Hagymafesztiválhoz kapcsolódóan lovasversenyt tartanak. Harmadik éve, hogy nem egy időpontban van a verseny és a fesztivál, hiszen mindkettő egy egész hétvégét felölel, nem akartak egymás konkurenciái lenni. A futamokat most rendezik: szombaton a díjugratást, vasárnap a fogathajtást.

62077090

Ezzel a versennyel tartozunk a városnak, a megye sportéletének és a versenyzőknek is – mondta Dr. Góg Csaba, a Makói Lovas Egyesület elnöke,  a verseny szervezője. A megmérettetés népszerűségét mi sem jelzi jobban, minthogy Csongrád, Békés, Bács-Kiskun és Jász-Nagykun-Szolnok megyéből is érkeztek résztvevők. ,,A díjugratáson százöt startunk van, ami átlagosnak mondható. A vasárnapi fogathajtáson a tavalyi versenyből kiindulva negyven körülire számítunk, ez kiemelkedő létszám lenne idén is” – zárta gondolait a szervező.

92307805

A vasárnapi futamok reggel 8 órakor kezdődnek, a fogatok 13 órakor vonulnak fel, ekkor köszönti a résztvevőket Farkas Éva Erzsébet polgármester. A díjátadó 17 órakor lesz.

Még több képet a fotóalbumban találhatnak.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább olvasom »