Mihálffy Bélát és Bartók Csabát indítja a Fidesz

A volt kézilabdázó indul a jelenleg is képviselő Szabó Sándor ellen a szegedi körzetben, a Homokságon és Szeged nyugati részén B. Nagy Lászlót lecserélik a dorozsmai önkormányzati képviselőre.

„A Fidesz szegedi szervezete és választókerületi szervezetei szerdán egyhangúlag szavaztak bizalmat nekem és kértek fel, hogy a 2022-es országgyűlési választáson én legyek a párt jelöltje Csongrád- Csanád megye 1. számú választókörzetében. Elkötelezetten fogom képviselni a tiszántúli és szegedi emberek érdekeit!” – írta a héten közösségi oldalán Bartók Csaba. A körzetben Szabó Sándor lesz az ellenfele, aki most is parlamenti képviselő, jövőre pedig az ellenzék közös jelöltje lesz.

„A Fidesz szegedi szervezete és választókerületi szervezetei a mai ülésükön egyhangúlag szavaztak bizalmat nekem és kértek fel, hogy a 2022-es országgyűlési választáson én legyek a párt jelöltje a Csongrád-Csanád megye 2. számú választókerületben. Köszönöm a bizalmat! Hajrá Szeged! Hajrá Homokhátság!” – így jelentette be Mihálffy Béla az indulását. Ebben a körzetben Mihálik Edvin, szintén szegedi önkormányzati képviselő lesz az ellenzék közös jelöltje.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább olvasom »