Nehéz hetek előtt állnak a vásárhelyi állatvédők

A júniusi hónap is kihívásokkal teli lesz a Hódmezővásárhelyi Állatvédők Egyesülete életében. Az állatbarátok segítségére számítanak, hiszen anyagi nehézségekkel küzd a szervezet. A júniusi hónapra összesen 150 000 forintot kell összegyűjteniük ahhoz, hogy állataikat elláthassák, számláikat befizethessék. A jó lelkű, állatbarát adományozók segítségében bíznak.

Balogh Ernő, a szervezet elnöke elmondta, minden nap egyre nehezebb. Ma már azért küzdenek, hogy meglévő védenceiket jó színvonalon láthassák el. Örökbefogadók nincsenek – hívta fel a figyelmet az elnök, kiemelve, minden védencük egészséges, ivartalanított, oltott, chippelt, betegségekre szűrt. Hozzátette, nem tudják, hogy meddig tudnak működni, fenntartani az Állatvédelmi- és Szabadidős Központot. Az adományozók is kevesebben vannak. Jelenleg is fut az egyesület ivartalanítási programja a városban, amellyel a hajléktalan, gazdátlan cicákat célozzák meg, ivartalaníttatják, gyógyíttatják őket.

Aki támogatni szeretné a városi szervezet védenceit az a 10700158-67637539-51100005 (CIB Bank) számlaszámra elutalva tudja azt megtenni. Bővebb információ az elnok@hmvhelyiallatvedok.eu címen kérhető.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább olvasom »