Tiszlavicz László, Orbán Imre, de akár Halmágyi Pál is fideszes képviselő lehet Makón

A Helyi Választási Bizottság nyilvántartásba vette a Fidesz-KDNP kompenzációs listáját Makón. Az összetétele elég furcsa, ugyanis a képviselőjelöltjeik közül csak ketten szerepelnek rajta.

A HVB határozata szerint ez lesz a fideszesek listáján a sorrend:

  1. Czirbus Gábor
  2. Tiszlavicz László
  3. Orbán Imre
  4. Gábor-Nagy Árpád
  5. Halmágyi Pál
  6. Nagy Jenő
  7. Molnár Viktor
  8. Csikota József

Elég feltűnő, hogy nem a jelöltjeik szerepelnek rajta, eltekintve két kivételtől. Vagyis előfordulhat az, hogy ha például Kovács Sándor, vagy Székely Ildikó nem nyeri meg a körzetét, akkor a töredékszavazatok átkerülnek erre a listára. Ezáltal Tiszlavicz László (orvos, Makó díszpolgára), majd a soron következő Orbán Imre (történész) kap képviselői mandátumot és így tovább.

Vagy úgy vannak vele, hogy minden képviselőjelöltjük nyeri a körzetet és mindegy, hogy ki szerepel a kompenzációs listán?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

A nap idézete

58 éve hunyt el Tamási Áron,  Kossuth-díjas magyar író. Leggyakrabban az ún. népi írók közé sorolják.

Tovább »

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »