📺 Uniós pénzből épültek homokkupacok az Alföld közepén

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő a Bács-Kiskun megyei Bócsára utazott, hogy megnézzen egy uniós fejlesztést, ahol ,,metagenomikai alapon optimalizált, termesztéstechnológiai-specifikus szerves talajkondicionálót” fejlesztettek. 

Az oldalára feltöltött videóban elhangzik, a céget azóta már felszámolták, a beruházás helyén pedig csak homokkupacokat talált, amik mellé ipari áramot építettek ki és kitettek egy táblát, amin köszönetet mondanak a magyar államnak és az Európai Uniónak a támogatásért.

A képviselő másik bejegyzéséből kiderül, az érintett cégnek tulajdonrésze volt Simonkáék Paprikakert-TÉSZ Kft. nevű cégében. Ez volt az a társaság, ami a 24.hu cikke szerint olyan jogszabály-módosítások alapján próbálta megúszni a szabálytalanul felhasznált 413,9 millió forint visszafizetését, amiket Simonka ért el a parlamentben.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink