A nagy költség ellenére csak a kátyúk tűntek el, nagyobb sebeséggel továbbra sem lehet haladni rajta – derül ki Mágori András önkormányzati képviselő bejegyzéséből. (Fotó: Mágori András József, Makó 2. vk. és Csongrád-Csanád megyei képviselő Facebook oldala)
A körzet képviselője azt írta: ,,az Igási út legrosszabb szakasza (a Bogárzói úttól Makó felé) 4200 méter hosszan mintegy 46.5 millió Forint költséggel 2 rétegű szintkiegyenlítést kap, azaz eltűnnek a kátyúk, gödrök. Bár nem Hungaroring, száguldozni nem érdemes, mégis nagy eredmény, hogy kijavításra kerül ez a kritikán aluli minőségű útszakasz.”
A Magyar Közúttal 2020 augusztusában tárgyalt az önkormányzat – derül ki Farkas Éva polgármester akkori tájékoztatásából.
Az útfelújítások ára érdekesen alakul Magyarországon. Tavaly ősszel Gádoroson átadtak egy 90 millióból felújított 2 kilométeres földutat; az M43-as autópálya Szeged-Észak és Nagylak csomópont közötti szakaszán 488 millió forintból újítottak fel 2 kilométer utat szintén tavaly.
Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket? A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk. A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat. Havi ezer forint is nagy segítség! |