Már a kormánysajtó is arról ír, hogy nem halad a csanádpalotai művelődési ház felújítása

Még mindig várni kell a felújításra, tovább húzódik a Kelemen László Művelődési Ház felújításának indulása Csanádpalotán – ezúttal nem mi foglalkoztunk a témával, hanem a fideszes sajtóbirodalom része, a Délmagyarország írt róla.

Mint az februári cikkünkben megírtuk, az önkormányzat már 13 millió forintot elköltött egy eredménytelen közbeszerzésre:

  • készítettek egy tanulmánytervet 800 ezer forintért;
  • a közbeszerzési tanácsadó közel 2,5 millió forintot kapott;
  • műszaki ellenőrt is választottak több, mint 3 millió forintért,
  • áttervezésre kiválasztották ugyanazen szereplőket 6,5 millió forintért.

A Délmagyarország cikke szerint azóta megvan a kivitelező is, a szegedi Generál Pont Kft., de a beruházás mégsem kezdődhetett el, mert kiderült, további 51 milliós központi támogatás szükséges hozzá. Így már biztos, hogy nem lesz kész szeptemberre, inkább év végére.

A jelenlegi városvezetést támogatta a kampányban Lázár János, de úgy tűnik, a késlekedés már a hozzájuk közel álló sajtónak is szemet szúrt.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

A nap idézete

43 éve hunyt el Pilinszky János a huszadik század egyik legjelentősebb magyar költője, Baumgarten-díjas, József Attila-díjas és Kossuth-díjas.

Tovább »

A nap idézete

58 éve hunyt el Tamási Áron,  Kossuth-díjas magyar író. Leggyakrabban az ún. népi írók közé sorolják.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »