Megvalósulhat a Jobbik által évek óta szorgalmazott egynapos matrica

A Jobbik hosszú évek óta szorgalmazza, hogy legyen egynapos autópálya matrica, hiszen igazságtalan, hogy akkor is tíz napra kell kifizetni egy szolgáltatást, ha azt mindössze egy napra, vagy éppen csak néhány órára vagy percre veszik igénybe. Most az Európai Parlament jóváhagyta a bevezetését az egész Európai Unióban.

Első körben a teherszállítást érinti majd, de később a személyautókra is kiterjesztik.

A Jobbik úgy értékelte a döntést: a magyar kormány évek óta ódzkodik attól, hogy megkönnyítse az autósok életét, de hamarosan nem lesz kibúvó, az egynapos sztrádamatricát minden országnak kötelezően be kell vezetnie. Hozzátették: a néppárti Jobbik korábban azt is többször kezdeményezte, hogy a nyári időszakra egy kedvezményes hétvégi autópályajegyet is vezessenek be a családoknak, amely a tíznapos matrica árának töredékébe kerülne. A kormányváltást követően ezt is megvalósítják majd.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es villamos

Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között – tájékoztatta a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) az MTI-t.

Tovább »

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

A nap témája: Az államtitkár szerint a gyengülő gazdaság miatt a tanárok meggondolják majd a felmondást

Erkölcsi győzelemként értékelte a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) a Kúria azon döntését, amely szerint jogszerű volt a pedagógusok sztrájkja januárban – mondta Komjáthy Anna, a szervezet választmányi elnöke az rtl.hu-nak. A jövőbeli munkabeszüntetésekre azonban ez nem lesz hatással, mert azóta a kérdést már jogszabály rögzíti.

Tovább olvasom »