Nem tudni, mi az a gazdasági helyzet, amiért leállt a járdaprogram, útfelújítás Makón

Mint az ismert, ,,az orosz-ukrán háború gazdasági hatásaira, a jelenlegi gazdasági helyzetre” tekintettel szünetel a járdaprogram, útfelújítás, parkolóépítés Makón. Hogy pontosan milyen a gazdasági helyzet, azt nem árulja el az önkormányzat.

A hajléktalanszálló felújítására 77 millió forint, közutak fejlesztésére 70,5 millió forint, parkoló kialakítására 6,5 millió forint, járdaprogramra 46 millió forint áll rendelkezésre. Az ezekre elkülönített összegeket tartalékba helyezte az önkormányzat.

Az Átlátszó próbálta megtudni, milyen gazdasági helyzet okoz problémát Makón, de az önkormányzat nem reagált a megkeresésükre. Egyik kormánypárti lap sem írt a 200 milliós átcsoportosításról és annak okairól. Hozzáteszik, a Continental 2020-as beszámolója alapján ők nem az ukrán-orosz piacra dolgoznak, 276 milliárdos exportjukból mindössze 1 milliárdot tett ki Oroszország. Vagyis egyelőre nem tudni, hogy Farkas-Éva Erzsébet pontosan milyen gazdasági helyzetre gondolt, ami a 3 százalékos költségvetés-arányos zárolást indokolta.

Tetszenek a cikkeink? Szeretné, ha a jövőben is olvashatna ilyeneket?

A Makói Csípős kormányfüggetlen hírportál. Célunk a Makó és térségi valóság bemutatása, küzdelem a korrupció és a közéleti arrogancia ellen. Nem áll mögöttünk milliárdos és nem vagyunk kitömve közpénzzel sem. Éppen ezért működésünkre az olvasók, az Önök segítségére van szükségünk.

A Donably-n könnyedén beállíthatja, mekkora összeggel tudja támogatni munkánkat.

Havi ezer forint is nagy segítség!

TOVÁBB A RÉSZLETEKHEZ…

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Legfrissebb híreink

A nap idézete

73 éve született Dunai Tamás, Jászai Mari-díjas magyar színművész, érdemes és kiváló művész.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Korábbi helyettes államtitkár: a makói palagáz kitermelése műszaki akadályt képez

A geológiai és műszaki kockázatok mellett egész egyszerűen nem létezik jelenleg olyan sikeresen és eredményesen alkalmazható technológiai, ami a makói árokban tapasztalt rendkívül magas nyomás és a még rendkívülibb hőmérséklet mellett képes megvalósítani a kitermeléshez szükséges hidraulikus rétegrepesztést – fejtette ki oldalán Holoda Attila, aki 2010-2014 között energetikáért felelős helyettes államtitkár volt.

Tovább olvasom »