Újabb népszerű pedagógus hagyta ott a makói JAG-ot

Miközben fizikai Nobel-díjasunk lett Krausz Ferenc személyében, addig egy fizika tanárral lettek kevesebben a Makói József Attila Gimnáziumban. Trauer János elsősorban a kollégáját, Vezsenyi Lászlót ért támadások miatt mondott fel 31 év után.

Trauer János azt írta pénteken privát Facebook oldalán, hogy ma volt az utolsó tanítással töltött napja a JAG-ban. 31 évet és szűk két hónapot dolgozott itt. Hivatalosan a státusztörvény miatt távozik, azonban kifejtette: az iskolát nem csak ez tette számára vállalhatatlanná.

Ugyanis az utolsó csepp a pohárban nem is a törvény volt, hanem egykori kollégájának, Vezsenyi Lászlónak a szakmai alapot nélkülöző, politikai indíttatású vegzálása volt.

,,Nem taníthatok tovább olyan munkahelyen, ahol ez megtörténhet”

– jelentette ki.

Végül minden egykori tanítványának sikerekben gazdag, boldog életet kívánt.

Mint az ismert, Vezsenyi Lászlót az új tankerületi igazgató korlátozta munkájában, nem lehetett például osztályfőnök sem; vagy hogy néhány órát Csanádpalotán kellett volna megtartania. Úgy, hogy neki volt a gimnáziumban a legmagasabb óraszáma a testnevelőtanárok között.

Vezsenyin kívül egy másik JAG-os pedagógusra is rászállt a tankerület. Miután a némettanár az elmaradt, jogos jussát kérte, a tankerület vezetőjének az volt az első követelése az igazgató felé, hogy rúgják ki őt az iskolából.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb híreink

A nap idézete

43 éve hunyt el Pilinszky János a huszadik század egyik legjelentősebb magyar költője, Baumgarten-díjas, József Attila-díjas és Kossuth-díjas.

Tovább »

A nap idézete

58 éve hunyt el Tamási Áron,  Kossuth-díjas magyar író. Leggyakrabban az ún. népi írók közé sorolják.

Tovább »

kapcsolódó cikkeink

Közlekedő Tömeg: a tavalyinál is súlyosabb a MÁV járműhelyzete

A tavalyi mélypont után tovább csökkent a MÁV-Start üzemképes, a nem villamosított vasútvonalakat kiszolgáló dízel-motorvonatainak száma – írja közleményében a Közlekedő Tömeg Egyesület. A közérdekű adatigénylésére kiadott járműállományi adataiból kitűnik, a járműhiányra hivatkozva elrendelt vasútbezárások sem voltak képesek a MÁV dízeljármű-gazdálkodását konszolidálni.

Tovább olvasom »